16 aug. 2012

Godmorgon världen




Gårdagen blev precis sådär underbart härlig som jag önskade.
Lagom varmt, sol och perfekt pumpade däck.
Ann-Sofie Api`s scrap & liv
och jag har sedan länge pratat om att gå till en intilliggande by under sommaren.
Nu blev det då äntligen inbokat. Nu blev det så att 
hennes ben ville inte gå då de precis har kommit igång med löpträning, så vi tog cyklarna istället.
Vilket vi nog gjorde rätt i för det var väldans långt och när vi nu glömde mäta hur långt det var så bestämde vi att göra om turen inom kort med Gps på hela tiden

Efter avslutad tur bjöd Api på LCHF kladdkaka. Jag säger bara: Sååååååååååååå gott!!!!!!
Får kanske prova det här med LCHF......

Idag  ska jag klippa mig för om 1 vecka bär det av mot Stocholm.
 Min älskade lillebror ska gifta sig.

Kram

Inga kommentarer: