13 nov. 2012

Hur det går?
 
Minns ni när jag skrev om att jag skulle prova mitt eget koncept
med det här om mat, vikt och hälsa????
Nu har det ju gått en ganska lång tid sedan jag startade.....
 
Det funkar!!!!!!
 
Alltså,
det funkar med att äta av allt i "normala" mängder.
 
Alltså,
typ som tallriksmodellen som jag fick lära mig när jag var liten.
 
Alltså,
egentligen behövs ingen utbildning eller särskild "diet".
 
Alltså,
rena råvaror och matlagning från grunden.
 
Alltså,
Träning och lagom av allt.
 
Alltså,
hur enkelt som helst!!!!!!
 
 
Kram alla fina


2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Bra ju!!!
Jag väntar fortfarande på att nån bra chokladdiet ska poppa upp, jag lovar att gå på den direkt :)

Kram

CrisW sa...

Haha.....Håller med dig!!!! Älskar skumtomtar så jag väntar på den dieten ;)